Panasonic TX-L37D25E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic TX-L37D25E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Mekkie 11-03-2011
Geschreven voor: Panasonic TX-L37D25E

Na lang kijken en luisteren bij veel winkels en vergelijken met andere merken tot de conclusie gekomen dat deze Panasonic een echte topper is.
Het beeld is geweldig mooi en goed instelbaar van aangenaam zachte kleuren tot de harde kleuren die o.a Samsung lcd tv's genereren, dus voor een ieder wat wils.
Het scherm is gelukkig NIET van een glanzend type maar van een rustig mat achtig soort waardoor er geen storende reflecties zichtbaar zijn.
Het geluid is ook zowel qua volume als klank ook heel goed te noemen, uiteraard is menig beeldbuis tv een stuk beter op dit gebied i.v.m de grotere klankkast maar naar deze Panasonic is in iedergeval goed te luisteren.
Spraak komt heel goed eruit zelfs, muziek wat minder vanwege het gebrek aan een grote basklankkast.
In iedergeval wel beduidend beter te noemen als menig ander merk!
Digitale tv werkt prima met een ci+ module van Smit voor digitale uitzendingen van Ziggo.
Analoge tv heeft een buitenverwachting goed beeld en is zeer zeker goed naar te kijken.
De installatie van de tv liep zo goed als vanzelf, de tv geeft heel goed aan wat hij van je wilt weten.
De bediening is heel erg intuitief en ik heb eigenlijk alles kunnen doen zonder ook maar de gebruiksaanwijzing te raadplegen.
De afstandbediening ligt goed in de hand en de knoppen reageren zeer goed, de opbouw is fijn overzichtelijk met behoorlijk grote toetsen.
De behuizing van de tv voelt solide en stevig aan.
Over de degelijkheid op lange termijn kan ik uit eigen ervaring nog niet veel zeggen maar uit mijn research op internet naar ervaringen van andere gebruikers van dit type toestel kan ik alleen maar concluderen dat het daar zeer zeker goed mee moet zitten.
Al met al kan ik een ieder deze tv van harte aanbevelen.

uswhite 03-02-2011
Geschreven voor: Panasonic TX-L37D25E

Een kwalitatief goede televisie wat ik al bemerk met uitpakken. Degelijk en robuust. Laat zich zonder problemen instaleren. Geluidskwaliteit vind ik niet zo belangrijk omdat ik het geluid beluister via mijn home cinema systeem. De duurzaamheid is moeilijk te voorspellen maar mijn ervaring met eerdere Panasonic apparaten is zeer goed. De vormgeving is persoonsgebonden en kun je volgens mij geen dicussie aan verbinden. Voor mij persoonlijk vind het een perfecte vormgeving. Al met al zeer tevreden.

Ook goed 09-01-2011
Geschreven voor: Panasonic TX-L37D25E

De Panasonic TX-L37D25 led/led heb ik nu 2 weken in bezit.
Bij Expert in Gennep gekocht.Prima service van deze winkel in Gennep.
Uitpakken,installeren,een goede en rustige uitleg op mijn vragen: kortom een service die je niet krijgt van de internet discounters/prijs stunters. De 15 jaar oude Sony Trinitron tv direct mee etc. Kortom super.
Deze Panasonic 94 cm.Lcd/led geeft heeft een erg mooi en rustige beeld weergave. Opvallen positief wat mij betreft de zeer goed kijkhoek. Ik heb die vergeleken met o.a.Sony maar de Panasonic scoort er veel beter mee.
Instellen van kleur, geluid etc. gaat erg gemakkelijk via Menu;Instellingen.
Ook de uitgebreide mogelijkheden die deze Panasonic bied stemt mij tevreden: USB ingangen, HDMI voor de Humax HDD recorder/decoder, analoge uitgangen voor het geluid wat ik via mijn analoge versterker weergeef: Prima.
Extra features zoals Viera Cast met o.a. you tube is erg leuk, maar je moet er wel een Panasonic Usb dongle voor kopen.
Over de degelijkheid kan ik na 2 weken miet iets stellen, mijn verwachtingen t.a.v. de Panasonic zijn goed.

mojo4ever 06-01-2011
Geschreven voor: Panasonic TX-L37D25E

Ik heb de tv gekocht bij Pick2Pay ( webwinkel ).
Snelle levering en wat een plaatje! Na het kontrast en de helderheid wat bij gesteld te hebben ( staat meestal te hoog af fabriek ) is het genieten geblazen.
Vooral met blue-ray, maar ook een goede kwaliteit dvd ziet er mooi uit. Geluid, ook weer na kleine aanpassing valt niet tegen.
Al met al ben ik zeer tevreden met deze tv.
Mijn buurman heeft sinds kort een Loewe en die heeft allerlei kuren. Deze kost de helft en werkt perfekt.
Ik zat eerst ook aan een Philips te denken, maar ben toch voor de Panasonic gegaan. Ik kan dit toestel iedereen aanraden.

pdw 11 03-10-2010
Geschreven voor: Panasonic TX-L37D25E

Ik heb de tv net een paar dagen in huis. Het beeld en geluid zijn simpelweg goed beter dan andere merken en zelf ietsjes beter dan de Samsung C6700. Maar waar ik echt van baal is wel dat je de tv niet met goed fatsoen aan de muur kan hangen. De HDMI en Scart (met dank aan UPC) moeten recht van anderen worden in het toestel worden geplaatst. Hierdoor komt de TV circa 5 cm verder van de muur dan strik noodzakelijk. Een echt minpunt van Panasonic. Overigens is ook nog zo dat de TV vrij groot en meer indringend overkomt vergeleken met de Samsung. Maar ja de 2 toestellen die ik daarvan had, hadden veel last van clouding. Dat is iets waar deze TV totaal geen last van heeft.

SPeky 10-09-2010
Geschreven voor: Panasonic TX-L37D25E

Ik ben altijd al een Panasonic fan geweest en dit is mijn 2e Panasonic LCD TV. Over onze vorige TV waren wij al super tevreden maar toch maar de Panasonic TX-L37D25 LED TV aangeschaft. Deze Panasonic TX-L37D25 heeft (wist niet dat dat mogelijk was) heeft een nog scherper beeld. Een super contrast en perfecte, ware kleuren. Super toestel en ben zeer tevreden.

Jstev 18-08-2010
Geschreven voor: Panasonic TX-L37D25E

Prachtige TV. Gebruiksvriendelijk, scherp, mooie sportbeelden. Zelfs analoog ziet er redelijk uit. Maar je ziet pas echt wat hij kan bij digitaal signaal en HD materiaal.

Jasper83 13-07-2010
Geschreven voor: Panasonic TX-L37D25E

Nu circa 2 weken in bezit. Ben zeer tevreden. Goede zwartweergave, goede upscaling en uiteraard perfect met een HD-signaal. Veel mogelijkheden om het beeld naar eigen wens in te stellen.

Enige minpuntje vind ik dat bij weinig omgevingslicht bij het weergeven van wat donkere beelden er met name aan de onderkant wat backlightbleeding is. Maar echt storend is het niet.

Geluid loopt bij mij via mijn versterker, dus geluid van de TV zelf kan ik niet beoordelen.

Dieseltje60 26-06-2010
Geschreven voor: Panasonic TX-L37D25E

Heb deze tv nu zo'n 2 maanden in huis.
Voor aankoop heb ik meerdere tv's uitgebreid met elkaar vergeleken en heb uiteindelijk voor deze gekozen en zeker geen spijt van gekregen.
Is helemaal perfect met HD beelden.Heb aleen af en toe wat problemen met de "handschake" tussen cisco hd speler van UPC maar dat is een bekend probleem van de UPC hd speler en niet van de tv.
Kortom beslist een aanrader.

ThomVis 02-06-2010
Geschreven voor: Panasonic TX-L37D25E

Uitstekende TV. Heb hem een dikke week nu. Beeld is fantastich met HD signaal of Blueray.

Ik gebruik hem met de C++ module waarmee ik een decoder met bijbehorende afstandsbediening bespaar.

Geluid is meer dan goed genoeg om de dagelijkse programma's te zien.

Probleemloze installatie.

kachelboer 26-05-2010
Geschreven voor: Panasonic TX-L37D25E

Super tv erg mooi qua vormgeving. Ook het beeld is erg helder en scherp vooral op full HD. De bediening is erg gemakkelijk. Ik heb veel tegenlicht in de woonkamer dan is het beeld nog steeds goed te zien en geen weer spiegeling in het beeldscherm te zien had ik met het oude beeldscherm erg veel last van. Het geluid is niet prefect maar wel acceptabel dit komt omdat het scherm bij de boxen iets dikker is waardoor er een kleine klankkast ontstaat.

Yappybee 15-05-2010
Geschreven voor: Panasonic TX-L37D25E

Na een beroerde aankoop van een Philips LED 40PFL5605H, heb ik dit toestel mogen inwisselen en me een Panasonic LED aangekocht.
De donkere wolken boven men huis waren in één klap weg en wat een verschil van kwaliteit.
Geen enkele problemen met het installeren van je randapparatuur. Waar onder men Toshiba dvd speler, die het niet deed met de Philips, was het op enkele seconden geklaard met deze Pana.
Het kwaliteit van het beeld is bij het analoog kijken goed, maar uiteraard zeer goed bij digitaal kijken. En vooral de HD zenders zijn een verademing om naar te kijken.
Het geluid valt heel goed mee, maar daar had ik ook geen klagen bij Philips.
Het zappen gaat snel en het verwondert me steeds na enkele uren tv te kijken, dat de tv niet warm aanvoelt.
Vormgeving en afstandbediening zijn mooi en praktisch.
Er is ook een internet connectie aanwezig die ik momenteel niet gebruik.
Al ik al een zeer degelijke tv voor een degelijke prijs.

Anoniem 07-05-2010
Geschreven voor: Panasonic TX-L37D25E

Sinds vandaag deze TV in huis gekregen. Het aansluiten verliep soepel en ik gebruik de TV in combinatie met de Humax 5050C. Ook een BlueRay speler aangesloten van Panasonic DMP-BD60. De beeldkwaliteit met de Humax (Ziggo) is zeer goed te noemen. Zappen gaat ook makkelijk met de P-knop en opnames op de HD zijn mooi om te zien. De beeldkwaliteit van de BlueRay-speler is ontzettend mooi. Kan niet anders zeggen. Ik ben spinnend tevreden met deze set. Ook de geluidskwaliteit van deze platte TV is goed te noemen. De degelijkheid kan ik natuurlijk nog niet beoordelen maar zal wel goed zitten. Ik heb hier nog geen waardering gegeven.